Zirvede Halı ve Koltuk Yıkama olarak, müşteri memnuniyetini ön planda tutarız. Ancak, hizmetlerimizden kaynaklanan herhangi bir sorun durumunda, müşterilerimizin haklarını korumak amacıyla aşağıdaki iade koşullarını belirlemiş bulunmaktayız.
1. İade Hakkı
Hizmetlerimizin niteliği gereği, yapılan temizlik işlemi sonrasında ürünün iade edilmesi mümkün değildir.
2. Şikayet ve İtirazlar
- Hizmetten memnun kalmama durumunda: Hizmetimizden memnun kalmadığınız takdirde, teslimatı takip eden 2 gün içinde bizimle iletişime geçerek şikayetinizi bildirebilirsiniz.
- Şikayet değerlendirmesi: Şikayetiniz en kısa sürede değerlendirilecek ve gerekli görülmesi halinde ücretsiz yeniden temizlik işlemi yapılacaktır.
- Hasar durumları: Temizlik sırasında meydana gelen herhangi bir hasar durumunda, durumun tespit edilmesinden itibaren en kısa sürede tarafınıza bilgi verilecek ve gerekli işlemler yapılacaktır.
3. İade İşlemleri
Hizmetin niteliği gereği iade işlemi mümkün olmamakla birlikte, şikayetlerinizin çözümü için elimizden geleni yapacağız.
4. Diğer Koşullar
- Sözleşme: Hizmet sözleşmesi, bu iade koşulları ile birlikte taraflar arasında bağlayıcı bir belgedir.
- Değişiklikler: Bu koşullar, önceden bildirimde bulunmaksızın değiştirilebilir. Güncel koşullar web sitemizde yayınlanacaktır.
ÖNEMLİ NOTLAR
- Hizmetin niteliği: Halı ve koltuk yıkama hizmeti, bir kereye mahsus yapılan bir hizmettir. Bu nedenle, hizmetin tamamlanmasının ardından iade talebinde bulunmak mümkün değildir.
- Müşteri sorumluluğu: Müşterinin, temizlenecek ürünler hakkında doğru ve eksiksiz bilgi vermesi gerekmektedir. Yanlış veya eksik bilgi verilmesi durumunda oluşabilecek sorunlardan şirket sorumlu tutulamaz.
- Güvence: Firmamız, hizmet verdiği tüm ürünlere karşı sigortalıdır. Oluşabilecek herhangi bir hasar durumunda sigorta şirketi tarafından karşılanır.
İletişim
İade koşulları ile ilgili herhangi bir sorunuz veya talebiniz için bizimle https://zirvedehaliyikama.com.tr/iletisim/ sayfamızdan iletişime geçebilirsiniz.